Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Kasım 25

Kronik Aşk Rahatsızlığı..


Nihayet arabama kavuştum. Kokusunu özlemişim be. Beni bu otobüs köşelerinden, minübüs tepelerinden kurtardın.Her an cepçi telaşıyla seyahat etme, kalabalıkta bayanlara yer verme, gürültülü ortamda H1N1 virüsü acaba bu boruda varmıdır lan? tutsammı lan şurdan telaşıyla kafayı sıyırma hepsi bitti lan.

Daha arabayı eve getiremeden Kadriyemin hasta olduğunu öğrendim be abi. Canım benim feci şekilde üşütmüş.Gerçi doğuştan üşütük o:)) O neşeli cıvıl cıvıl tatlı kız gitmiş yerine 65 yaşında koca karı gelmiş resmen. İnliyo da inliyo. Seni çok seviyom lan Kadriye. Yüzüne karşı biçok şeyi söyleyemiyor olsamda senin acıların beni çok acıtıyo. Acaba ben sana aşıkmıyım lan. Hadi diyelim ki ben sana aşığım sen de bana aşıkmısın? Keşke kızlar açılıyo olsaydı. Herşey daha güzel olmaz mıydı sence de?:)) Yine ağrıyo başım be. Bu kadar düşünmeye gelemiyorum..

Kendimle ilgili bi yazı buldum yine msn ana sayfasında. Abuk subuk haberler yine kaynıyo. Hele bitanesi aha dur resmini de koyim bari o kadar aceleyle yazılmış saçma bi haber ki Sydney'i avusturya'nın en büyük şehri yazacak kadar salak. Allah ıslah etsin diyor ve beni benimle bırakıyorum...

HAZiRAN
Aynı anda birden fazla şey düşünür.
Nazik ve tatlı dillidir.
Hassastır.
Kararsızdır, komik ve eğlencelidir.
Konuşkandır, kolay arkadaş edinir, kolay incinir.
Gribe yatkın bünyesi vardır.
Çok inatçıdır.

Düzeltmişler lan:))))))))))) Hadi buyur


6 yorum:

naR dedi ki...

ah be yiğitcim sen git taaa saat kulelerinde aç oranı buranı sonra gel de h1n1 die olcak iş mi? ayrıca bayan izleyicilerinin sayısında muhtemel bir artış da beklemiyor değilim bu postun ardından e hadi hayırlı traşlar.

ayrıca araba için sevindim. kadriye mCx kız geçmiş olsun sana da.

rahat-sız hatun dedi ki...

biz nabalım şimdi he sorarım sana!arabamız yok, hergün tren zıkkımıyla milletle götgöte tutunayım mı tutmasam düşermiyim ki lan, acaba domuz gıribi olurmuyum ki,bugunde eve sağ gitsek bari gibi sorunsallarla cebelleşerek günlerimi gün ediyorum. Reva mı bu ühüüüü.

ayrıcana mor saç da canan,kırmızı saç candır ehi.

Yigit dedi ki...

Ah be Nar hastayken de bitanesin:))))))) yanlız ben açmadım oramı buramı. Hee olayın aktörlerinden biri olmak istermiydim o tartışılır:))

Yigit dedi ki...

Hatunum duygu sağnağım. Sana da alırız be bi araba derdine bak senin. Millet ayda 250 lira taksitle ev alıyo biz sana arabamı alamıcaz. Hele şu işlerimi bi düzeltiyim o sorunsallarını da çözücez. Sorun çözerken 1500 siyasetçi sallaması gücündeyimdir..!!

rahat-sız hatun dedi ki...

heyt be adı gibi yiğit. yiğidim.. eksik olmayasın.. Benim sorunsallarıma tikkatlen eyildiğin için bende şimdi monitörün önünde eğiliyorum saygıynan,sevgiynen.. Ayrıcana gücüne inanıyorum. öbdüm.kib.by ehi.

Yigit dedi ki...

Öbdüm diye yurtdışında yaşayan türkler diyodu hep yaa:))))) Bende senin bana inandığına inanıyorum be hatunum. bende öbdüüm:))