Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 19

Kesimhane...


Az önce bişeye dikkat ettim yine kendimle ilgili.Yemekten sonra kapının önüne çıkıp otobüslere bakıp böyle gelen geçen hatunları kesmek gibi pis bi huyum var.Bu huyumdan rahatsız değilim çünkü onlarda beni kesiyo abi yaaa.Resmen bakışlarıyla yiyolar beni:)))) Bi gün hiç üşenmicem koşçam otobüsün arkasından ne kesiyon kızım aşıksan aşığım de aşık muamelesi koyim sana dicem.Yapıcam bunu.İşte o gün benim bittiğim gündür bunu da belirtmeliyim..

6 yorum:

Cupy dedi ki...

sen ne abazan adamsın yaaa :D

Yigit dedi ki...

:))))))))))) Komiksin sen yaa. Süpersin abi süpersin. Heee süper oldun diye abazan sensin demicem sanma.Sensin lan abazan.Sen gitte önce faturanı öde.Gelmiş bana burda abazan diyo:)))))))

naR dedi ki...

bak hep bunu düşünmüşümdür. şu beni yolda kesen ve benim de beğenime denk düsen herif kişiler neden bana gelip "lan valla şerefsizim çok beğendim seni gel mütevazi bi aşk yaşayalım. allaaama çok sevicem seni" demezler de direk kesik atıp yollarına giderler. ulans bi durun belki ben de çok beğendim, alcam seni sevicem, okşucam ki bu fantazim gerçek olsa ben o adamlara kral faysal olsalar bakar mıyım bilemedim. :)

Yigit dedi ki...

Eeeee:)))Hangi güzergahlarda biniyon sen otobüse?:))))

Cupy dedi ki...

Kaşınma olm gelde sen öde 180 milyonu :D

Yigit dedi ki...

Zevkini birliktemi sürdükte, kahrını birlikte çekicez.Hadi olm başka kapıya. Git o videosunu izlediğin, mp3ünü indirdiğin sitelere söyle onlar ödesinler.Olmadı böbreğini sat.Çokta umrum ya:)))))))