Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Kasım 24

Kardeş kardeşe bunu yaparmı lan.!!


Günaydın:) Ulan arkadaş ben bu filmlerde izlediğim bulgaristanlı kardeşlerimizi falan baya bi seviyodum. Hani böyle orda baya zulum çekmişlerdi bulgar gavuru işkencelerle bunları canından bezdirmişti de ülkemize sığınmışlardı falan.

Bu aralar ne hikmetse o göç dalgasıyla ülkemize gelmeyen orda kalan kardeşlerimiz herhalde bizleri aşırı derece özlemiş olacaklar ki +359 kodla başlayan telefonların tacizlerine maruz kalıyorum:)))) Bildiğin taciz ama hani 900'lü hatlardaki ara beni boya beni, uzan geliyorum tarzı konuşmalar varya aha bildiğin ondan lan.5-10 çağrı sonrasında ister istemez merak ediyosun yani. Hani acaba yoksa bulgarlar bi kardeşimizi kuytuda yakaladılar da yardıma ihtiyacımı var. Ben şahsen böyle düşünmüştüm:)) Tamam be tamam öyle düşünmemiştim. Arkadaşlarla otururken hadi arayalım lan şunu bi derdi neymiş anlayalım dedim. Tek başıma asla aramam çabuk gaza geliyorum çünkü:)) Kullanılmaya fazla müsaitim sanırım.. Neyse konu ben değilim zaten..

Abi aradık.Karşıda böyle sıçıyomuşta ucunda kalmış çıkaramıyomuş edasıyla bi ses. "Aluuooıııııı" dedi. Kızım sıçıyosan sonra arayalım dicektim hadi kabalaşmıyım hemen dedim. Kız baya böyle yavşak yavşak konuşuyo. Bildiğin ucuz karıların konuşmalarından ama. Sıkıldım tabi.Telefonda kendimi tatmin etme huylarım olmadığından "Neden beni durmadan çaldırıyosun yavrucum sen" dedim. Yavrucum demedim demedim:)))) Bu başladı anlatmaya. Az hikayeye bak ya.

"Annemle babam beni evlendircekler." Eeee? "Ben evlenmek istemiyorum o yüzden Türkiyeye kaçmam lazım" Eeee? "Bana eğer 200 dolar gönderirsen pasaport ve yol masraflarımı karşılayacağım oraya geldiğimde sana geri veririm" (Ulan telefonda çokmu salak konuşuyoz nedir) Eeee? "Hüngür,hüngür" "Lan bi siktir git. Koca dünyada benden başka skecek adam yokmuydu da beni arıyosun.Bi sürü gavur var onları sömürmüyosun da kan kardeşlerinemi göz diktin lan!! Siktir git..!! bi daha da ararsan bu numarayı seni gebertirim.!!" Bu da dolandırıcılığın bi başka yolu arkadaş. Arkadaşlarla güldük ettik ama şimdi ben bulgaristandaki kardeşlerime artık nasıl kardeş gözüyle bakıcam lan. Hani biz kardeştik. Kardeş kardeşe bunu yaparmı lan..!!

Unutmadan Kıbrıs'ta bi kere bi esnafa bi yeri sormuştumda bitişiğinde olan dükkana bilmiyorum deyip kafayı çevirmişti. Kıbrısa da burdan sesleniyorum.Yavru vatansın diye bişey demiyorum. Yoksa yakardım canınızı:))

Heeee aramıza yeni katılan arkadaşımızı selamlıyorum.Artık çatlak çariçe'de aramızda.. Hoşgeldin..

Hiç yorum yok: