Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 7

Karakter zaafiyeti..

Abi ben ne güzel öğlen yemeğine çıkmışım. Ne güzel O'nunla aynı mekanda denk gelmişim. Ne güzel birlikte yemek yemeye başlamışız. Ne güzel laf lafı açmış zurnanın zırt dediği yere gelmiş.
Ulan karakteri bozuk arkadaşım benim.Sinirimi alamıyorum yaa.!!
Ulan gelipte masaya oturmak neyin nesi.Oturdun diyelim kalkmamak neyin nesi..!!
Ah be arkadaş.Bu kadar birbiri üstüne gelen güzel olasılığın üzerine sen nerden çıktın be Murat..!! Utanmasam neden doğdun dicem de olurda denk gelir bu bloğu bulursun diye demiycem. Tırstığımdan değil heee sevdiğimden..

Hiç yorum yok: