Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Kasım 15

Kara haber de değildi ama nasıl yayıldı lan böyle..!!

Abi zeynep konusunu daha önce bahsetmiştim ya sanırım bizim çocuklardan biri burayı buldu milletin ağzına sakız olduk. Zeyneple az önce konuştum minnoş minnoş "napiyon,nasılsın" böyle bi sarkar gibi:)))))) Ulan varya kızı iyice iki paralık ettik yaa. Neyse işte akşam görüşcez kısmetse. Bilemedik kıymetini bilemedikkkk. Taş gibi hatunmuş meğer bilemedikkk...

4 yorum:

Cupy dedi ki...

:D

Yigit dedi ki...

artislik yapma geberdurum:)))))))

Cupy dedi ki...

sıs lan :D

Cupy dedi ki...

sıs lan :D