Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 12

Kar mı? Zarar mı?

Dün bi amcayla birlikte aynı arabada yolculuk ettim.Hani böyle tam uyuycak olursunuz da dürte dürte bişey anlatır ya öyle bi amca.Hikayeyi aynen aktarıcam
Şimdi amcamız bi akrabasından para almak için gider ve parayı alıp evine dönmek için minübüse biner. Minübüste herzamanki gibi ana-baba günü.İki üç tane at hırsızı tipli herif arabaya biner ve tahminimce amcada eli cebinde böyle ürkek kedi gibi beklediğinden bunun etrafını sararlar. Amca ineceği yere geldiğinde bi karmaşa bi patırtı bi kütürtü. Vay sendin, vay bendim, dur lan, .çekilin inicem ben falan derken iner ve cebine bi bakar.Aha para yok ...koyim.Başlar minübüsün peşinden koşmaya 200 metre kadar sonra minübüs bi ışığa denk gelir.Amca kan ter içinde arabaya biner ve "Çek karakola kardeşiiiiyyyym.Soyuldum ben" der. İçerdeki at hırsızlarından biri de "ne soyulması amca manyakmısın sen" bi tane teyze( şebekeye dahilmi değilmi bilinmez) aaa bak yerde para var der bi de bakarlar amcanın paralar buruş buruş bi şekilde yerde durmaktadır.Amca parasını alır ve minübüsten iner.Ama kalp atışları baya bi hızlıdır.Güç bela eve gelir.Gelmesiyle birlikte evde koltuğa yığılır kalır.Ambulans çağırırlar hemen.Amca kalp krizi geçirmektedir.Aşırı telaş koşma falan derken amcanın kalbi bu olanlara dayanamamıştır. Derken hastanede by-pass ameliyatına karar verirler.E tabi özel hastane kol tarifesi üzerinden hareket ediyo:)) Hastaneye girdin çıktın, hemşireyi kestin, doktora yan baktın falan hepsi dahil 1.500 liraya yakın (eski parayla 1 buçuk milyar. bu lafa hastayım) masraf ederler. Ama şimdi iyidir.:))
Amca bunları anlattı ben böyle baya bi ağzım açık dinledim yani.Dedim "amca kaç liran çalınmıştı senin?" "200 lira evladım" dedi. Şimdi bu hikayeden yola çıkarak amca kar mı etmiştir? zarar mı etmiştir? x kaçtır?

Hiç yorum yok: