Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Kasım 15

İçime başbakan kaçtı.(Mecazi anlamda..)

  • Amcamlardaydım dün akşam.Haber izlemekten artık varya kendimi siyasetçi belledim. Bu bellemek lafına da ayrı bi sempatim var.Küçükken küfür ederken ananı bellerim senin derdik falan. Bellemek üzerine düşüncelerimi ilerleyen dönemlerde ömrüm varsa aktarcam.
  • Sevgili vatandaşlarım,
  • Geride bıraktığımız 10 gün içerisinde geriye dönüp baktığımızda görüyoruz ki kriz dönemini en iyi şekilde atlatmışız. Öncelikle izleyici sayısını 0'dan 5'e çıkarmışız ki bu %500 bi artış demek. Krizde bu kadar büyüyen bi firma varsa gelsin alnının çatısından öpücem.
  • Ayrıca yeni arkadaşlar tanımış olmanın verdiği mükemmel mutluluk oranında da %1500 artış var.Bunu muhalefet liderleri gözden kaçırmaya çalışıyor olsalarda başarının saklanması imkansızdır.
  • Hee bu arada izlediğim bazı blogları izlemekten vazgeçiyor olmamın nedeniyle ilgili bazı gizli sorular geliyo.Kardeşim aklı fikri belden aşağı çalışan abazanları izlemek gibi bi abazanlığım yok.Onları kendi abazanlıklarıyla başbaşa bırakıyorum.Ama içten içe de uyuz oluyorum:))))))
  • Sizlerle başlayan bu yolculuğa sizlerle devam edecek olan bakanlar kurulum adına hepinizi en içten, en samimi duygularımla selamlar, bizi çekemeyen fitneci blogların şerrinden hepimizi Allah'ın korumasını dilerim. Sevildiğinizi bilin yanlış yapmayın:))

Hiç yorum yok: