Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 26

İçimde kalacağına yüzünde patlasın..!!


Ya sabır.!! Ulan varya şu anda imkanım olsa atlar arabama, gider evine, kapını kırıp içeri girer, telefonumla önce bi tane gülen resmini çeker, ağzını burnunu bi güzel kırdıktan sonra bi de o yamuk halinin resmini çeker ve after-before diye face'ine koyardım da.. Hem işteyim, hem üşeniyorum..Feci uykum var ayrıca dua at.
Ama bunu ilerleyen günlerce yapacam.Fikri kafamda canlandırdıkça dehşet çekici geliyo bana. Yamultcam kızım seni. Yedi kıtayla paylaşçam bu halinin resimlerini. Ama böyle resimdeki hatun gibi bi pozla (soldaki halinden bahsediyorum) ilk resmini çekersem yamultmayabilirim. Hemen söz vermiş olmiyım. Sonra neden yamultmadın, hani söz vermiştin demeyesin:)))

6 yorum:

Cupy dedi ki...

tipe bak yaaaa:D

Yigit dedi ki...

:)))))) noldu? zorunamı gitti?:)))))

naR dedi ki...

bak şimdi ben meraklı insanım ne oldu da bu hatun kişiye çemkiriyosun.

Yigit dedi ki...

Hepimizin sevmediği ama seviyormuş gibi davranmak zorunda kaldığı arkadaşları vardır.Sırf aynı yerde büyüdüğün için, arkadaş grubunda yan yana geldiğin için..Bu durumu kullanıp yapmadığın şeyler yapmışsın gibi ima edilince ister istemez şalterler atıyo be Nar'ım. Bi de sanki çok büyük bi bok yemiş gibi arayıp telefonda yavşak yavşak gülerek anlatınca. Ah be arkadaş gebertecem yaa..!!

Cupy dedi ki...

:D çOh zoruma gitti

Yigit dedi ki...

Eminim:))) Her bokuma yarayan insan modelisin olum sen. Eksik olma emi:))