Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 12

Hepimiz Tarakyaliyiz..

Sizin h'leri yazmayan arkadaşınız var mı? Yazmayan değil aslında tarakyalı olduğu için yazamayan. Benim var. İsmi de; neyse lan sölemiyim hadi. Gün olur burayı bulursun mulursun reklam ettin bizi dersin olmaz:))
Nerden icap etti az önce bi blog sahibesinin şeyinde gördüm (şeyinde biraz tuhaf oldu ama neyse) "halet-i ruhiye" diye bi yazı vardı. düşünüyorum da lan bizimki blog yazsa bi de böyle bi konu bulsa "Alet-i Ruhiye" diye saçma sapan bişey ortaya çıkardı. İyiki de yazmıyosun lan.

Hiç yorum yok: