Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 14

Hangisi dişlek olan mı?

Az önce kimi gördüm biliyomusun? Zeynep'i lan. Hani şu g.tü boklu, sümüklü zeynep diye dalga geçtiğimiz zeynep vardı yaa.Aha onu lan. Ulan bi kız bu kadar mı değişir.Dibim düştü be abi.Hemide bankacı olmuş bizimki.O tanıdı beni nispet yapar gibi.Aha bak bu ben oldum o dalga geçtiğin ben bu oldum der gibi:))) Bu hafta sonu görüşme sözü almaya çalışcam. Heeee kabul etmezse de sorun değil.Zaten dişleri çarpık.Bacakları yamuk.Hafiften de göbeği vardı sanki be..:)))

4 yorum:

Cupy dedi ki...

Hemen kıza bahane bul dişleri çarpık bacağı bilmem ne bok diye :D

Yigit dedi ki...

Şimdi şöyle bişey.Aslında kız bana yanık. Bu haftasonu görüşelim yoksa yaşamak haram falan dedi:)))))) Dur be abi.Bi dur:)))))

Cupy dedi ki...

ya bi de get uydurukçu :D

Yigit dedi ki...

süpersin sen yaaa:)))))))