Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Kasım 20

Göreceli değil be teyze?..


Her zaman peşine düştüğüm bi laf değil aslında bu.Ama az önce bi teyze ile konuşurken teyzeye eski aşkımı anlatmaya başladım.Harbiden hiç tarzım değildi aslında:))

Ama böyle nasıl biliyomusun abi.İnternete girersin dalarsın bi chat odasına hiç tanımadığın birine selamsız sabahsız direkt mevzuyu anlatır.Sonra da bye der çıkarsın ya.(Bu arada benim chatten anladığım budur) Aynen öyle.

Teyzeye eski aşkımı anlattım anlattım.Kadın artık patlıycak farkındayım.Tuttum kolundan "otur lan şuraya !!. " dedim. Madem deşildim mecbursun dinleyeceksin. Kadına chat odası kullanıcısı muamelesi gibi oldu ama olsun önemli olan benim konuyu bitirmemdi.Sonra bi ara teyze dediki güzellik görecelidir oğlum.Ben ne derken teyze bunu yapıştırdı anlamadım ama acı bi fren yaptım oracıkta.Yerleri görcen siyah siyah lastik izlerim her yerde:))) Güzellik nasıl görecelidir teyzecim Allah'ını seversen. Şimdi ben ne zaman Güzellik yarışmalarına baksam (bu arada bayadır olmuyo lan güzellere kıran mı girdi nedir?) hepsi güzel göreceli falan değil yani kime sorsan güzel.

Unutmadan aklımdayken söyliyim özgüveni olan bayanlara yapılacak çirkinlik yarışması yapılsın istiyorum feci şekilde.Yapılsın da kriterleri bende öğreniyim.O yarışmalardaki jüri üyelerinin "Biz güzelden anlarız" anlamına gelen angut angut gülüşlerini izlemek zorunda kalmıyım.

Heee bi de bu genç kızların sevgilisi lafı varya acayip uyuzum abi o lafa:)) Ya ben niye uyuz oluyom aslında. Ama yok abi.Benim kız arkadaşlarım İsmail YK'yı seviyo olamaz.Olmamalı. Bi de hemen genç kızların genellemesi niye lan. Yok abi ben vericem bunları mahkemeye.Ulan biri kalkıpta kıskanıyosun derse gebertirim:))))))) Adam olsunlar laflarını bilsinler. İsmail YK için çığlık atan kız benim arkadaşım olamaz.!!

6 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

bence sen intihar falan et ne bilim.yk hayranı arkadaş şaka gibi lan.
bide benim özgüvenim diplerde lan. çirkinleri de güzel hissettircek bi yarışma olsun.sevineyim biraz. bak özgüven kelimesi geçince direk ben x den güzelim ama tamam kabul y benden güzel gibi saçmalamaya başlıyorum. off off estetik ucuz olmalı.

Yigit dedi ki...

ya ben niye intihar ediyorum:)))) O'nu geberticem ben abi. Estetik değilde elin gavuru misal hırvatlar abi güzellik zirvede ama tevazuda zirvede. Gel diyon geliyo git diyon gidiyo.Adam gibi adam yani anlıycağın.E yuh:)) Ya ben bu hırvatlara çok fena taktim abi ya:))))))

rahat-sız hatun dedi ki...

sen intihar etmezsen onun kanına gir allh belanı versin hayat falan desin kendini intihar etsin ozaman.bide güzel olim bende tevazulu olucam. götüm kalkmıcak. vatanım ve milletim üzerine söz veriorum asadasdad. tamam saçmalıyorum.

Yigit dedi ki...

tevazulu olunmaz tevazulu doğulur abicim. Öyle olucamla yapıcamla olmuyo bu işler:))) Misal ben tevazu benim damarlarıma işlemiş. Mükemmelliğimle boğuluyorum:)))))))) Of abi yaa off:)) götüm kalkmıcak dedin ya aklıma hiç alakasızda olsa ne geldi biliyomusun.Devirmatik. Bildiğin devirmatik ya büyükbaş hayvanları devirenlerden:)))

rahat-sız hatun dedi ki...

kurban bayram şeysi geldi ya ondandır o devirmatik ben biliyorum.la o değil de sizin o eminönüyü hiç sevmiorum ben. dün ordaydım ama. o da mecburiyetten. bununda konumuzla bi alakası yok biliyorum. aslında çok şey biliyorum.yorumun saçmasapan uzadığını da biliyorum.ben gideyim artık yolu göster bana. yada ben kendim giderim.(hasta olunca çekilmiyorum evet)

gıripsiz kal.

Yigit dedi ki...

Her halinle çekiliyosun.Çünküüüü sen benim 2nci izleyicimsin abi. Eminönü için istediğini söyleyebilirsin.Burdaki bütün arazilerimi sattım:)) Rahat ol be olm:)