Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 26

Git bedenim buralardan...(Ruhumu istanbulda bırakıyorum)


Patronumun günahını almışım lan. Affet beni patronların en kralı:))) %50 prim verdi lan resmen. Tanınmayacak bir haldeydi.Alkollümüydü, kafayımı yemişti bilmiyorum ama beni ilgilendiren kısmı onun ruh hali değil cebime giren bayram ikramiyesi:))

Babamdan vize çıktı bu arada.Gidiyorum.. Bekle beni garip anam, çilekeş anam, elleri pamuk anam...Bugün 20:10'da Turkish Airlines TK872 sefer sayılı Boeing 737-800 tipi uçakla Antalya, ordan Turkish Airlines TK9224 sefer sayılı Boeing 737-800 tipi uçakla Zurich.Ver elini dağlar ver elini bol bol oksijen:))))) Gitmiceeeedim de çok yalvardılar be. Yoksa biliyosunuz vatanımı bırakıp gidermiyim hiç?:))) Hepinizin Kurban bayramı şimdiden mübarek olsun.. Arayan soran olursa not alırsınız..Zahmet olmazsa tabi:)
Ulan tam böyle canım darlanmışken arka arkaya gelen iyi haberler kadar güzel ne olabilir ki? Gerçi istanbulda olup elinde bıçaklar satırlarla elini kolunu sallaya sallaya dolaşmak vardı.Polis bile sormuyo ulan nereye gidiyon sen böyle elinde satırla bıçakla diye:))) ama seneye artık kısmetse:))
not:Ayın 1ine kadar hepiniz izinlisiniz. Bol bol dinlenin:)))

3 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

lan patron ikramiye verdi diye çanakkale hayallerimiz suya mı düştü lan! sattın mı beni yoksam.valla affetmem seni.bi de zurihe de ki rahatsız hatun yakında temenni geliyo sana ve senden nefret ediyo de.

iyi yolculuklar cancazım.bide ben ilk kez gidicem zurihe. aslında sana sormak istediklerim var da neyse bi ara sorarım.

Laidly_wyrm dedi ki...

hade iyi yolculuklar olsun ozaman sana!

Yigit dedi ki...

Ölmek var satmak yok Hatunum, unutmaya gelmeyenim:) Sormak istediklerini istediğin ara sorabilirsin.Senin için her zaman hazır ve nazırım:)
Eyvallah Laidly_wyrm:))