Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Kasım 10

Gidecekmiş...

Gidersen git kızım yaaa. Çokta umrum anasını satıyım. İnsanın kendisini dünyanın merkezi sanması kadar saçma sapan bi düşünce olmasa gerek. Ben bile bu mükemmelliğim içinde böyle bir düşünceye sahip değilim sana ne oluyo kızım ya.!!
Bu arada konu gitmekten açılmışken bazen eski blog yazarlarında gördüğüm bişeye değincem. Hani böyle ben bi daha yazmıcam artık yazıyolarda sonra bunun okuyucuları "n'olursun gitme, biz sensiz ne yaparız, lütfen bi daha düşün" gibilerinden abuk ve subuk yorumlar yazıyolar yaa. Acayip uyuz oluyorum abi.
Adam olun.! Herşeyden önce biraz samimi olun. Yazarlara oksijen tüpü muamelesi yapmayı kesin. Gidecek olanı da bırakın defolsun gitsin..!!

2 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

ahaha:D süpersin. gideni siktiret dicem etmişsin zaten. şu blog yazarlarının blogumu kapatıyorum duygsallanmalarına bende uyuz oluyorum. gerçi bi ara açıkça, ilgi toplamak için bende blogu terkediyorum dicem falan diye yazmıştım.kimse yalancıktan da olsa gitme dememişti.sevilmediği, kaale alınmadığı gerçeği insanın yüzüne böylesine vurulmamalı bence.neticede insanız, ego, bilogdan kendini duyurma falan yani asdasdasd.

neyse sağlıcaklan efenim.

Yigit dedi ki...

Eyvallah:)) kimsenin gitme dememis olması arkadaşlarının gerçekçi olduğu anlamına gelir. Bence yani:) Ne mutlu sana. Bana da seninkiler gibi samimi insanlar denk gelir inşallah..