Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Kasım 20

Galiba Bir Medyumu Seviyorum...


Hayırlı Cumalar abi:) Çok temiz kalpli insanlar bu kız arkadaşlarım.Ne zaman onlardan gizli bişey yapmaya kalksam anında yakalıyolar ya da ben aptal gibi itiraf ediyorum.Bunların hiçbiri olmasa kızın rüyasına giriyo ordan yakalıyo abi beni.Bu durumdan hem mutluyum hem rahatsızım.

Mutluyum çünkü kız arkadaşlarımın temiz kalpli olduğunu düşünüyorum.Rahatsızım çünkü rezil oluyorum.

Hani bahsetmiştim ya benim eski dangalak aşkım (neyse dangalak demiyim bir dangalağımı sevdin lan dangalak olmasın şimdi) hayatıma yırtık dondan çıkar gibi tekrardan giriverdi diye.Neyse biz bunla mecbuuuuuren yemeğe gittik falan:)) Mecburen gerçekten.Sırf kızın hayatında bi yıkım olmasın, kız intihar falan etmesin diye.Yoksa başka amacım varsa noliyim lan.

O gün olan bitenleri bizim Elif rüyasında görmüş ve dün akşam başladı rüyasını anlatmaya."Seni gördüm" dedi.Ben herşeyden habersiz aval aval kasılıyom tabi."Vay be rüyaları süslüyorum" gibilerinden."Yanında bi kız vardı.Masada oturmuş seni bekliyodu.Bende sizi dışardan izliyodum".Bende bi gerilmeler, terlemeler ıkınıyorum resmen.Sanki rüyasını anlatmıyo da o gecenin tabiri caizse düğün kasedini açmışız izliyomuşuz gibi.Elif rüyayı anlatmayı bıraktı bana baktı."Kim lan bu karı" dedi. O kibar, o elleri pamuk Elif"im gitmiş yerine bi zombi gelmişti resmen.Rüya için hesap verilirmi demeyin.Abi ben suçluluk psikolojisi içinde olduğumdan vermek zorunda kaldım zaten.Ama öyle salak bi hesap vermek ki.Sanki kız rüyasını anlatmamışta bizi yemekte yakalamış gibi.E tabi ben böyle yaparsam Elif napmaz.Çıktıda çıktı tepeme.Vurdu da vurdu kamçıyı.

Elifle aramı yapmam 1 saati falan buldu.Rüya olduğunda hemfikir olarak evlerimize dağıldık:)) Şimdi msn'i açık ve iletisinde "Bir kadın asla inanmaz,inanmış gibi yapar" yazıyo.Ulan aşkmı yaşıyoz gerilimmi yaşıyoz anlamadım.

Ama şu bir gerçek.Bir erkek olarak bir kızın arkasından bi iş çevirebilmek neredeyse imkansız.Yapan nasıl yapıyo bilmiyorum.Ya kız arkadaşı çok salak, ya da kendi çok salak.İşin içinde bi salak var kesin.Acemi şansı da olabilir...

Bu vesile ile tüm kız arkadaşlarımla ve kendimle gurur duyduğumu söylemeden edemicem:) Seçiciyim en iyi benim:))) Seçilmem seçerim o bakımdan... Allah bana eşimi aldatmayı nasip etmesin.!!

Hiç yorum yok: