Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Kasım 15

Fantazman..

Bizim arkadaş vardı ya abi hani şu yönetmen olmaya karar vermişti de beni çekimlere çağırmıştı da beni çekemeyenler olunca ordan çıkıp gitmiştim. He beni çekemiyolar derken video anlamında da gerçek anlamda da başarımı çekemiyolar arkadaş yaaa.!!
Abi bizim yönetmen habire hatun çeke çeke kafayı sıyırmış olacak ki 5 dk önce anlattıklarını paylaşmadan edemiycem sizlerle:
Evde çamaşır makineleri bozulmuş.Annesini falan almış gitmiş bi beyaz eşya mağazasına.İçerde tabi genelde böyle tatlı kızlar oluyo malum.Annesi demiş ki kıza."-Kızım biz çamaşırlara bakacaktık." Orda bizim yönetmenin kayış kopmuş ve kapamış gözlerini başlamış hayaller görmeye.Kendi ağzından aktarıyoruz.Getir lan ağzını buraya..!! Kus şimdi içindekileri..!!
-Abi kıza biz çamaşırları göster dedik. Kız dediki napcaksınız çamaşırlarımı siz benim.Sonra beni kesmeye başladı.Bende sende gözüm vardı kızım benim aylardır.Farkında değilmisin hislerimin dedim.Kızda farkındayım ama sen bana bunu hiç söylemedin ki dedi.Ve başladı tüm temiz çamaşırlarını göstermeye.E yuh:)))))))
Abicim burdan sonrasını anlatmak anlamsız.O zaman belden aşağı insanlardan ne farkım kalacak deeemi?
Netice itibariyle şunu diyebiliriz ki 24 yaşındaysanız ve yönetmen olma adayı arkadaşınız kafayı sıyırmışşa hayat çok keyifli lan..

Hiç yorum yok: