Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 26

Eski Çinlilerin işi gücü yokmuş durmadan bi söz söyleyip yazmışlar..!!


Demekki neymiş? Demekki maçtan önce totem falan yapmanın bi boka faydası yokmuş.Rakibin üstüne saldırarak maç kazanılıyomuş. (Bu götü kalkmış taraftar konuşmasıdır) Şaka maka nasıl koyduk lan manchester'e. Acımayız bilirsin..

Anketi yeniledim abi.Baktım ki halkın %57 gibi büyük bir kısmı anket yapabilecek birilerini bulursam yapmamdan yana.Bu yüzde yerel seçimlerde iktidarın aldığı oydan daha fazla be.O halde ne istiyosam yapabilirim.Her ne kadar 13 kişi ankete katılmış olsa da yüzde yüzdedir olum.Kıskanmayın.!!Hem eski bir çin atasözü derki 你做什么工作 Ni zuo shenme gongzuo(nizovşınmıgongzov) 我会说一点汉语 Wo hui shuo yi bianr han yu (wohuişovibianrhanyu) yani "Anket yapıyosan ve yeterince insana soramadıysan insanlara katılım sayısıyla değil,yüzdelerle cevap ver.Çünkü insanlar yüzdelerle verilen cevaplardan daha fazla ikna olurlar." Misal Genç Osman.. Genç osman zamanında yeniçerilere anket yapsaydı böyle olurmuydu lan hiç sonu..Hey gidi Genç Osman'ım hey.Nur içinde yat.Neyse abicim anketini yiyim bana bişey olmasın.!!

Dün akşam kalabalık bir arkadaş grubuyla izledim maçı.Evde zıplanmadık köşe,hoplanmadık koltuk kalmadı.Olsun be canları sağolsun:)))) Evi ahıra çevirmiş olsalarda atletten dondan çekirdek kabukları çıkıyo olsa da önemli değil.Yendik çünkü.Yenilseydiler çok feci olurdu.Uykusuzum da..Ulan akşam olsa da yatsak..!!
Unutmadan hoşgeldin kırmızı balon...

Not1:Çince cümlelerin anlamları "ne iş yapıyorsun? ve biraz çin'ce biliyorum"dur. Sonra gelipte ne sallıyon olum falan olmasın..Sonuçta çinle yakın ticari ilişkilerim var.Seyyarda az çin malı satmadım.Bu ilişkinin zarar görmesini istemem ..
Not2:Defactomudur nedir cin cin çıkıcak cin çıkıcak diye reklamı varya.Nefretimle birlikte sevgimi kazandı.Bravo:))

2 yorum:

naR dedi ki...

hem şuursuz hem futursuz olduğum için yazıyorum doğal olarak yiğitcim. iyi sabahlar ola diyorum öncelikle. gün yok ki sensiz başlasın.

yemişim gencini ospiriğini anketini sahiden güzel koyduk ama be.

aynı kişiye 2 şans verir misin konusunda söylenecek sözlerim var be; bana 2 kere şans verenlerin 3 . şansı da vermeleri gerektiğini bilmeni isterim.

kadriye şekerillom umarım bugün biraz daha iyisindir ve kırmızı balon sahiden hoşgelmişsin.

dün ne demiştim ben sana baba ya bayan izleyicilerin sayısında artış beklenti doğrultusunda:p

Yigit dedi ki...

:)))) Bu aynı kişi konusunda benim eski karakaçanın etkisi büyük be abi. Hep o karakaçan kafamı karıştırdı. Du bakalım healk (büloşça) ne karar vercek. Ona göre hareket etcem. Ayrıca süper koyduk hakkat lan:)) Kadriyem yoğun bakımım altında. Tüm yoğunluğumla ona bakıyorum. Senin tahminlerin tutmucakta benim tahminlerim mi tutcak be Nar'ım,Bahislerde tek geçilenim:)))