Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 23

Durduramıyorum...


Hani ben bugün arabamı alacaktım da, bineceeeedim, gezeceeedim ya yok abi bugünde alamadık arabayı yaa. Ulan elmi koydular naptılar anlamadım. Test ediyolarmış. Hani ivedikteki servis çağrı merkezi konuşması aklıma geldi. Hepinizin Allah bin belasını versin deyip kapatcaktım da hadi dedim benden bulmasınlar:))

Eeee mecburen minubuse bindim abi. Bi tane kız minübüsten inmek için müsait yerde inecek var dedi.Adam ama nasıl hiiiç dünya yansa umrunda değil.Durmuyo lan hiç şeyinde değil adamın.Ama varya sanki ısmarlama gibi hepsimi birbirine benzer:)))) Kız 1-2-3 hala durmuyo adam. Kız bi sapıttı. "artık dursanızda insem, yeter be son durağa kadar gitcekmiyim.dursana lan.!!" Benim böyle kızların kaba saba konuşmasına karşı bi sempatim var:)) Ukala olsun, kaba olsun canımı yesin abi:)
O an aklıma eğer ben minübüs şöforü olsaydım ne olurdu acaba diye geldi. Herhalde şöyle olurdu.
-Müsait yerde inebilirmiyim?
-Bilmem, inebilirmisin?
-İnerim galiba.Bilmiyorum ama.
-İnmesen?
-Aslında benim de inesim yok.Ama inmek zorundayım...
-Neden herseferinde inmek zorundasın anlayamıyorum gerçekten..
-Ailem bekliyo.
-Peki ya ben? ben nolucam?
-Annemlere ne dicez?
-Arar izah ederiz. O da sevdi zamanında anlayışla karşılayacaktır.
Yok deve artık:)))))

Bide bize danışmadan evlenmeyin diye afişler yazan mağazalara da acayip uyuz oluyorum. Ne danışçam lan sana.Sen kim oluyosun da ben sana danışçam.Anam mısın? Babam mısın? Adam gibi reklam sloganı yapın be!! Elin gavuru ne güzel sloganlar buluyo. Bizim hep aynı terane. Geliştirin olum biraz kendinizi.!!

5 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

şuan moralim acayip bozuk ve yazının tamamını okuyamadım.sadece diyalog kısmına baktım,sayende gülümsedim..

bide bilmiorum alakası var mı aşk yok di mi yiğit? :/

Yigit dedi ki...

ya abi aşık olma konusunda acayip bi kısmetsizliğim var. Ne zaman bi kıza aşırı derecede böyle tutku dolu bağlansam 2nci günü ya onun ya benim evimde buluyoruz kendimizi. Bu şekildeki olaylardan sonra tabi soğuyorum.Napcam ben yaa:))) Noldu abi yoksa yazılarımdan birine aşık olduğummu çıkıyo:)))

rahat-sız hatun dedi ki...

ben de kısmetsizim aşkta :/ ilk defa sevdim, boktan bi sebep yüzünden bitti. çok kötüyüm lan. neyse napıyorum ben.

aşktan yüzümüz gülsün ozaman be yiğit.. mutlu kal.

Yigit dedi ki...

ah be abi. yapma şunu. Aşktan yüzümüz gülmese nolcak. İllaki kör topal birini bulcaz yani:))) Hem sende bu karamsarlık devam etmemeli. Alooo etmemeli..!! Kötü olacak bişey yok abi. El birliğiyle bu kötü günleri atlatıcaz. Elimden geldiğince de yardımcı olmaya hazırım..!! Sen benden daha mutlu kal emi..

rahat-sız hatun dedi ki...

teşekkür ederim lan gülümsettin yine.insanın tanımadığı biri için böyle güzel bi dilekte bulunması çok güzel gerçekten.. eksik olma.. sikerim böyle aşkın ızdırabını der geçeriz bunu da. hayat neler göstermiyor ki insana..