Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 23

Arkadaşlarımla gurur duyuyorum...!!


Bugünün son saatleri işyerimde. Ve bugün konuştuğum kız arkadaşlarım, blog arkadaşlarım, takip ettiğim bloglar, etmeyip kenarından köşesinden baktığım blogların bi çoğunda bişey gözlemledim abi. Herkesin hemcinslerimden acayip şekilde dertli olduğu.Geçen bi yerde okumuştum. Kızın teki diyodu ki "Ramazan geldi de çok şükür abazalar önlerine bakarak yürümeye başladılar." Yine dertlendim be abi.

Aslında bana ne oluyo diceksiniz belki de ama çok şey oluyo. İşyerine gelen kızların hepsinde ürkeklik var abi. Hani öyle bi hale gelmişki 2 kat çıkmış gelmiş her an tetikte kaçmak için öyle ürkek yani. Sırf bu yüzden gelen kızlara hoşgeldin abicim, buyur gel otur kardeşim diye hitap etmek zorunda kalıyorum.Hani onları kardeşim gibi gördüğümü hissetsinler diye. Ne kadar hissediyorlardır o ayrı konu.. Elimden başka da bişey gelmez ayrıca...

Abi memlekette herkesmi sapıttı. Ben gerçekten anlam veremiyorum bu işe. Alıp başımı anamın babamın yanına gidicem o olacak. Harbiden bak Avrupa'da bu kadar şikayet edilmiyodu bu sapıklık konusundan. Hani flört etmek tamam hep vardı da direkt saldırmak nerden çıktı.Geçen bi evlenme programında bi amcanın (amca demeye dilim varmıyo aslında) sunucu kızı alıp kucağına oturtması olayı varki yok abi böyle bişey yaa..!!

Hele bu face olayından sonra bu işin iyice boku çıktı. Eskiden karaköyü vardı bilmem nesi vardı, şimdi ne olduysa herkes kral olmuş bedava bişeyler götürmenin peşinde koşuyo. Nereye gidicek ne olacak sonu bilmiyorum.!! Anlamadığım yarın öbürgün bu şerefsiz-ahlaksızlar illaki evlenecekler, illaki çoluk cocuğa karışacaklar. Kız çocuğu sahibi olduklarında ne yapcaklar. Bugün onların planladığının belki de 10 katını bundan 10 sene sonra yeni sapıklar planlayacaklar. Periyodik sapıklık tarihi gelişimine bakılırsa sonuç oraya doğru gidiyo. Eskiden fortçular vardı, sonra sonra bu saldırmalar, tecavüzler çıktı. 10 sene sonrasını düşünmek bile istemiyorum.!

Arkadaşlarımın şikayetleri en azından masum buna göre. Terkedilmişler, kavga etmişler falan filan. En azından arkadaş çevremde böyle insanların olmamasının verdiği mutluluk var. İyiki arkadaşlarımsınız lan. Hepinizi çok seviyorum..


2 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

yine ben maydanozluk yapıyorum ama sende çok yorum yapılası yazılar yazıyosun tekrar kusura bakma aklıma bi hikaye geldi senin bu yazını okuyunca söylemessem içimde kalıcak hacı (:
bi bilge çölde öğrencileriyle beraberken onlara bi soru soruyo "geceyle gündüzü nasıl ayırt edersiniz ? tam olarak karanlık ne zaman başlar ve ortalık ne zaman aydınlanır ?" bu sorunun üzerine öğrenciler güneşin aydınlanması ve cisimlerin daha net görünebilmesi hakkında bi kaç cevap veriyolar bilgenin uzun süre sustuğunu gören öğrenciler siz ne düşünüyosunuz derler ve bilge derki " yürürken bi kadın gördügümde güzel mi çirkin mi diye ayırmadan ona "bacım" diyebildigimde ve yine yürürken önüme çıkan erkegi zengin mi yoksul mu diye bakmadan,ırkına,dinine aldırmadan kardeşim diyebildiğimde anlarımki: sabah olmuştur AYDINLIK başlamıştır demiş."
senin yazında bahsettiğin ve içimizde olan o yaratıklar henüz mağralarından yeni çıktıkları için akılları belden aşağılarında sallandıkları için mantık,empati gibi kavramlar onlarda gelişmemiştir. bunları toplayıp gay bara götürmek lazım.

Yigit dedi ki...

Keşke bu kadar şey yazacağıma senin yorumlarını önceden alıp direkt olarak yazıma aktarsaydım. Senin açıklaman daha güzel olmuş. Eksik olma abi..