Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Kasım 25

Bazen keşke işsiz olsaydım diyorum.Ama bazen...


Sokayım senin alacağın hediyeye de, vereceğin söze de, vereceğin prime de, yapacağın zamma da.!! Ulan sinirimden elimi yaraladım. Yaralandım sevdiceğim. Dil yarasından da betermiş lan bu el yarası..Eller kadir kıymet bilmiyor annem.. Yok abi gidecem yurtdışına.Kıymetim bilinmiyo burda.Sonra beyin göçü oluyo diye zırlarsınız..!!
ahanda buraya yazıyorum.!! Ulan bende bundan sonra çalışıyomuş gibi görünüp kafamı bilgisayara gömüp çatır çatır chat yapmazsam bana da yiğit demesinler.Hadi bakalım kim kimi canından bezdiriyo görücez..!!
Arkadaş seyyar satıcılık yaptığım bi dönem var demiştim ya hani o zaman bile bu kadar stresim yoktu be. Kolluyoduk zabıtayı gördükmü pılımızı pırtımızı alıp kaçıyoduk.O kadar.Zordu ama keyifliydi.Heee zabıta gördümmü rus askeri görmüş gibi paniğe giriyodum ayrı konu ama en azından huzurluydum be..!! Acaba tekrar tezgahımı açsam da iç dünyamda huzurumu yakalasam mı? Hadi biraz daha sabrediyim. 2010'a seyyar satıcı olarak girmiyim:))

6 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

hani çanakkale, bahçe falan demiştin ya.. o benim hayalim biliyomusun hatta hedefim.tarla parası biriktirmek, benimle beraber ekip biçecek birilerini bulmak ve mis gibi doğal yaşamak.bunun adına otonom diyoruz.diğer adı da köylü olmak. siktiret gel tarla parası biriktirip otonom kuralım biz.

Yigit dedi ki...

Harbimi diyosun? Hayallerimin hala peşindeyim. Seni de alıp kaçalım mı bu diyarlardan?:)))) Kapattım gözümü süper olur gerçekten. Sen bu yorumu okurken ben çanakkaledeki araziyi ekip biçiyor olacağım. (Gözlerim hala kapalı o açıdan...)

rahat-sız hatun dedi ki...

açma gözlerini asdasdadsd. harbi diyorum. 4 yıl bekler msin beni? 4 yıl sonra parada hazır olur ekip biçme bilgilerimde:d

Yigit dedi ki...

zaten benim yorumumu okuduysan o zaman demiştim ki tahminen 5-6 yıl sürer bu hazırlıklar. 4 yıl sonra burda buluşalım..!!

rahat-sız hatun dedi ki...

yemezler 4 yıla kadar girer bi hatun aklına, lüks dairelerde plazma izlediğin anları hayal edersin. bu bağ burada kalmaz olum.bi kere tamam dedin.bulacam seni.

Yigit dedi ki...

Bende seni bulacam sarı pantullu.!! Hepinizi bulacam..!!