Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Kasım 13

Bahisistan..

Bahis üzerine kurulu bi ülke olduk. Seçimde kazanacak üzerine bile bahis oynanıyor bu ülkede. Az önce bi iddaaaaaa bayi önündeki arkadaşlarımı gördüm. Dedim napıyonuz lan burda. corintias-pocahuntas banko 1, dinamo tiflis-dinamo tiftik banko 7 (anlamadığımdan sallıyorum) bi anlatmaya başladılar. Tamam arkadaşım mute dedim.
En yakın arkadaşlarımın çalışmak yerine bahislerle gelecek hayallerini gerçekleştirmeye çalışmaları ne kadar kötü.Heee bu arkadaşlarıma iş buldum çalıştılar mı? Tabi ki hayır:))
Ülkede işsizlik ve özellikle tembellik(!) insanları manyaklaştırmış,
Bütün arkadaşlarım kumara ve bahise meyilli.Bende de bi sorun var sanırım..
O zaman bahse girerim bu arkadaşlar ömür boyu bu kuponları yazar dururlar.1'e kaç vereceğimi ilerleyen zamanlarda bildiricem

Hiç yorum yok: