Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 30

Aşk kadın ruhundan anlamıyormuş, eee ben de anlamıyorum. O hal de ben aşkmıyım?


-Ana ben geldim.
-Hoş geldin oğul.
-Canım anam çok özledim seni.
-Bende seni Yiğidim. (hüngür hüngür..)
-Senmi geldin lan zibidi.(Babam benim yaa:))
-Evet baba ben geldim.
-Ne halt yemeye geldin yine.
-Bayram münasebetiyle geldim baba.(münasebetini yerim senin)
-Tamam görüştük gidebilirsin.
-Espri dimi bu?:))
-...
Babamla aramızdaki buzlar bi türlü erimiyo arkadaş. Ülke ekonomisine verdiğim katkıya, forbes dergisinin bu ayki listesinde en zengin 500 listesine girmeme, genç işadamları derneği başkanlığıma rağmen babam bi türlü icraatlerimi beğenmiyo:)) Kıskanıyo olabilir mi? Yok be arkadaş niye kıskansın beni.Artık bişeyin farkındayım ki aslında acı veriyo bana.Sanki anne babamı görmek için artık o kadar can atmıyorum.Baya bi öküz oldum çıktım sanırım.
Gavur memleketlerinde bayram geçirmek aslında fena değil.Kurbanımızı da afrika'ya bağışladık zaten.Mesajı bile geldi. ("SayınYiğit. Kurbanınız Kamerun'da kesilmiştir.Allah kabul etsin." Samuel Eto'ya burdan saygılar.) Yoksa burda elimizde baltalar satırlarla gezsek atarlardı herhalde bizi içeri seri katil diye.Ülkemdeki yamyam ruhlu insanların hayvanlara yaptığı eziyetleri izledikten sonra aslında tutup içeri atmanın mantıklı olmasını düşünmedim değil.Hele bitane elinde bıçakla bi dananın ayaklarını kesip sonra direk dibinde ayakta gırtlağını kesen şerefsiz vardı ki tüylerim diken diken oldu.
Unutmadan Özlemi gördüm abi.Hemde ne görmek.O nasıl bi serpilmektir:)))Yanında erkek arkadaşı vardı.Ama bi gerçek var çok yakışmışlar birbirlerine.Özlem çok güzel bi kız değil aslında ama çok zeki bir kız.Çocukta ona denk bişeydi zaten.Allah mesut mutlu etsin arkadaş ne diyim:)) Zeka ile güzellik konusu açıldığında hep ünlü düşünür küçük emrah'ın bir sözü aklıma gelir. Hani bu asuman krause'yle sevgiliydi de sormuşlardı buna
-ya arkadaş sen asumanın neyini sevdin
-ben o'nun beynini sevdim. (Açtım beyni sevdim sevdim sevdim)
Ben uzun süre tutuklu kalmıştım özlem'de.Güzelliğine değil beni her itirazımda göt etmesine vurulmuştum.Ama bi yerden sonra ne lan bu habire göt olup duruyoz sıçarım böyle ilişkiye demek zorunda kaldım.Zaten sonra ayrıldık:)))Aşk kadın ruhundan anlamıyormuş, eee ben de anlamıyorum. O hal de ben aşkmıyım lan?
Özlemi siktirette Elif'le ayrılıyoz sanırım.Hissediyorum abicim.Bayram boyunca telefonum kapalıydı.Elif bunalıma girmiş mesajlar göndermiş.Ne zaman böyle bunalım dolu mesajlar gelse o ilişkiyi yaşayasım varsa da yaşamak istemiyorum.Birlikte bunalmak diye bişey varmı yaa.Hadi evlenelim de birlikte bunalalım.ya da "Evleniyoruz.Bunalımdayız" Olmaz yani.Racona ters:))
Neyse be abi.Yolcu yolunda gerek.Sevildiğinizi bilin yanlış yapmayın..!!

Hiç yorum yok: