Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 19

Asit..

Günaydın abi. Herkesin hayatına giren asit türünden insanlar vardır.Hani böyle bırak yaşantının içine eritsin bitirsin cinsinden.Benim de hayatımda asitler var olduğunu yavaş yavaş anlıyorum.Ama neden bu kadar zamandır anlamadım ona hayret ediyorum.Galiba insanın farkına varması için 24 yaşına gelmesi gerekiyo.Demek ki sınır çizgisi 24 yaş.
Beraber yediğim içtiğim, birlikte vakit harcadığım insanların tam anlamıyla "yiyici" olduğunun farkına varmak ne kadar kötü be abi. Heee hepsine demiyorum aralarında akıllı olanlarda var onlar sakın üstlerine alınmasın.:)) Sana demiyom lan gerçekten bak:)) Ya bu tanıdıkların burayı takip edebiliyo olması ihtimalinden bi türlü sıyrılamadım:))
Bütün bunlar yetmez gibi eski aşkının zart diye ortaya çıkması neyin nesi? Ulan o kadar peşinde it olduk çok afedersin bi numaran yoktuda tam ben birine aşık olmuşken ne haltıma çıktın geldin.Geldin diyelim böyle minnoş minnoş konuşmalar neyin nesi.!! Ama yok ben sana artık varmam.Sen beni bu dengesizlikle içer içer döversin kızım..!!
Elifte ayrı bi manyaklaştı zaten.Herhalde kızı görünce kendince gurur yaptı.Kim lan bu diyemedi.Zaten kızların bu artis artis siklemiyo gibi görünüpte içten içe kendince triplere girmesine acayip uyuzum.Kızım kıskan beni yaa.Kıskanda biraz götüm kalksın.Söz veriyorum sonra yine indircem.Söz:)))
Bu arada çok pis hasta oldum lan ben.2 gündür salya sümük yatıyorum.Hiç varya ne oldun ne yaptın diyen yok.Yazıklareeee..!!

Hiç yorum yok: