Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 14

Anormal

Bir kızı sevmeye başladığımda onun da benden hoşlandığını anladığımda gözbebeklerine bakarım.Gözbebeklerine baktığım zaman karşımda masumiyet abidesi birini görüyomuşum gibi geliyo. O kadar savunmasız o kadar yardıma muhtaç duruyoki kız arkadaşım, inan bana sevmeyi bırakıp sarılıp ağlayasım geliyo be abi.
Bu durumda sırf incitmemek adına dokunmayı bırak sevmemeyi tercih ediyorum. Sonra tüm bu düşüncelerde dalıp gittiğimde "Yiğit ne oldu","neyin var Yiğit" diye sorulduğunda mal mal bakakalıyorum.
Ama hep neyi düşünüyorum biliyomusun? Hani herkes herkeste bazı haklar bırakıyo ya.Kul hakkından bahsediyorum evet. Acaba bir sürü şey yaşadıktan sonra bi kızdan ayrıldığımda acaba benden diğer tarafta davacı olurmu diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Korkuyorum be abi.Bildiğin gibi değil çok korkuyorum.
Acaba benim onları incitmekten bu denli korktuğum kadar onlar da beni incitmekten korkuyorlarmıdır? Ama hisler karşılıklıysa korkuyolardır herhalde.Hadi lan ordan :))))))
Diyeceğim çok şey var ama herşeyi sereserpe yapmanın anlamı yok. Güzel gözlerine beni de götür...

Hiç yorum yok: