Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 21

Anlamazsın tabi sabunluydu..!!


Milyonların sesine kulak veriyorum ve dün akşam yaşananlardan bahsediyorum. Evet evet bahsediyorum.Sevinç gözyaşlarını, çığlıkları duyar gibi oluyorum.:)))

Abi dün akşam arkadaşlar yine bende. Yine bende diyorum çünkü evde ana baba olmayınca evin gireni çıkanı belli olmuyo:)) Meşhur bi şaka var biliyosunuzdur kesin. Çaydanlık şakası. Hani boş bi çaydanlık alıyosun eline doluymuş gibi. Odaya arkadaşlarının yanına gelince doluymuş gibi davranıp ayağını bi yere takıyosun da düşüyosun arkadaşlarının üzerine. Sonra ver elini çığlıklar, ver elini kaçışan insanlar. Çok komik oluyo be abi:)))))) Yine aynı şakayı 1500üncü kere yapmak üzere geldim.Yine yediler lan.Bi panik bi panik ama görülmeye değer.:)) O anda ben Kadriye'nin üstüne doğru atladım.Can telaşı lan başka bişey değil.Sonra bu yanımda "hayvanlaşma, ödümü kopardın, uvaa uvvaaaaa" diye zırlarken ben ona "Tamam be kızım avradımsın" dedim.Böyle bi öküzlüğü ne ben, ne O, ne de arkadaşlar beklemiyodu tabi:)) Küstü lan bana. Benim gibi adama küsülür mü lan! Sen bana küstüysen ben sana dünden küstüm bee.!! At, avrat, silah bunlar atalarımdan gelen değerlerimdir.Değerlerime saygı duymuyosan geber lan.!

Bu arada Hacı Şakir gavurlarınmış.Bende Hacı falan diyolar diye bizim sanıyodum.Gavur malıymış abi bi daha banyoma giremez.Ne işi var elin gavurunun mahremimde.!! Haksızmıyım abi yaa Haksızsam söyle.!!

Not: Resimdeki hatun üçü bi arada sınıfına giriyo.Bildiğin nescafe'nin değişik versiyonu.Issız bi adaya düşsem yanına alacağım üç şeyden biri aha bu hayvandır,pardon hatundur,pardon silahtır.Eeeeh...

2 yorum:

Cupy dedi ki...

bende üni hayatına geciyim bi eve cıkarsam felan bu numarayı yapcam ehiehi :D

Yigit dedi ki...

yap tabi olum ya. Bu yasina kadar yapmadigin kabahat. Evdekilere yap bakalim noluyo:))))))))