Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Kasım 13

5 dakkası 1 kontöre sınırsız sinir...

1nci dakkka.
-Alo
-efendim oğlum.
-Anne bayramda gelecekmisiniz?
-Bilmiyorum oğlum.
-Ben geliyim o zaman anne?
-Baban bu ara masraflarından şikayetçi.
-E ben gelmiyim o zaman.
-Dur be oğlum hemen üzme kendini.
-Yok be anne tüm şartlar evlatlık olduğumu gösteriyo.
-Saçmalama oğlum.
-Seni seviyorum anne.

3ncü dakka
-Alo
-Naber Yiğit?
-İyi Sen?
-Canım sıkılıyo.
-Yat uyu o zaman.
-Uykum yok.
-Tamam benden ne istiyosun?
-Hiçbişey.
-Niye aradın ulan o zaman?
-Tokalarım kaybolmuş
-Ulan sokturma tokalarına
-Kabalaşma.!
-Kabayım ben kızım bile bile aramasaydın.
-Kime kızdıysan ondan çıkar sinirini.
-Tamam kapat ondan çıkarcam.
-Kime kızdın?
-Sanane?
-dfs^%6&/%^/%/^''^!^%&^+/ (bu kısım yönetici tarafından engellenmiştir.)
-Eeeeh görüşürüz.

5nci dakka
-Alo
-Efendim?
-Sevile baya bi bağırmışsın Yiğit.Hayırdır?
-Bağırmadım
-Az önce konuşmuşsunuz öyle dedi.
-Az önceki sevilmiydi?
-Sen iyimisin?
-Kişiye göre değişir.
-Paylaşmak istermisin?
-Hayır.
-İyi geceler.
-Sanada..

Hiç yorum yok: