Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 14

1-2-3 Motor..

Arkadaşınız film sektöründeyse ve samimi iseniz ister istemez çekimlere katılma şansınız oluyo.Dün akşam bi gittim abi. Aman Yarabbi. Böyle bi güzel çalışma ortamı olamaz.Ben diyim 4 sen de 5 tane afeti devran geldi.Gelir gelmez pata küte soyunmalar bilmem neler.Arkadaş her santimetrekaresine aşık olacağın türden bi güzellik ama herkesin ortasında bişey demedim:))
Sonra yönetmen arkadaş "motor" dedi.Ordan bitanesi kafasını kaldırıp "efendim yönetmenim" dedi.Meğer kız gerçekten motormuş.Bin üstüne gez türünden hemde.Böyle bişey olmadı tabi. Ama şu kadarını diyebilirim sığamadık duşakabine.Demekki kaldırmak lazım duşakabini:)))))))))
Full HD çekim yapıyolar abicim bi de.Zaten güzel olan kızlar daha da güzel oluyo.Yönetmen olmak istiyorum, yönetmek istiyorum.
Hee unutmadan Elife çok ayıp oldu:))) Burdan sana sesleniyorum Elif.Çok pişmanım.Çok içten olduğumu biliyorum.Önemi yok.Yine bekleriz:))))

Hiç yorum yok: